Tuesday 3 October 2017

Pfg Forex Anmeldelser


Våre Forex-plattformer. BestDirect Online Trading. Fast, enkelt og pålitelig, dette var en av de opprinnelige plattformene for å levere kundeordrer direkte til CME. I dag er det fortsatt en ledende plattform og en arketype for kundedrevet opprettelse av et enkelt system for å utføre og administrere handler over de flere aktivaklassene for futures, forex og options. BESTDirect Mobile Trading. PFGBEST tilbyr tilgang til markeder, med mulighet til å overvåke og handle via mobile enheter, inkludert iPhone, iPad, Blackberry, Windows Mobile og Palm webOS. MetaTrader 4 drevet av PFGBEST. Dette er en brukervennlig handelsplattform med aggregerte forexpriser fra toppledende likviditetsleverandører. MetaTrader 4 drevet av PFGBEST ble designet for å gi de strammeste markedene til private investorer. Teknologien gir teknisk analyse, kartlegging og ekspertrådgivere til hjelpe handelsfolk automatisere sine egne strategies. eSignal drevet av PFGBEST. Dette fusjonerer PFGBEST bestillingsruting og handelsutføringsstyrker med anerkjennelse ed eSignal quote bar, kartlegging og analyse funksjoner for handelsmenn som ønsker futures og forex sitater med valgte utveksling avgift avgifter. Du får to datakilder i en applikasjon - eSignal og PFGBEST Etterspørselen etter denne plattformen er sterk på grunn av de åpenbare effektivitetene det gir. PROTrader drevet av PFGBEST. Denne plattformen har toppmoderne ordreinngangsteknologi, en super DOM prisstiger ordrebillett enkeltklikk, diagrambasert handel i sanntid sitater og omfattende kartverktøy. Den er kompatibel for eSignal-data plugin-moduler og det har automatisert systemhandel. Flere kontoholdere som meglere og CTA'er finner det nyttig for de samlede tildelingsordrebillettene. Alle har fordel av automatisk likvidasjonsfunksjonalitet og evne til å avbryte arbeidsordrer. Trafikknavigator drevet av PFGBEST. En anbefalt plattform for handelsmenn på alle nivåer som vil ha en enkelt plattform for handel, analyse og sporing av alle markeder. Handel direkte fra diagrammet, prisstigen DOM-stil og handelskonsoll Adv Anced-funksjoner er trailing stopper, auto-utganger og automatisk handel med enkelt klikk kjøring Analyseverktøy inkluderer høydepunkt barer, varsler, regler, strategier og filters. NinjaTrader drevet av PFGBEST. For simulering og læring, er søknaden gratis, og tilbyr sjansen for å prøve avansert kartlegging, markedsanalyse, strategiutvikling og tilbakestilling NinjaTrader drevet av PFGBEST er et end-to-end handelssystem for aktive diskretionære og systemhandlere. Det tillater både futures og forex-handelsmenn å bedre implementere sine handelsplaner og effektivt utvikle kraftige automatiserte handelssystemer gjennom høyt intelligent, avansert ordrehåndtering og skjermer, ved hjelp av Standard Development Language. Vi kontakter deg som Peregrine Financial Group, Inc. PFG Forex og Metals kontoholdere. Vårt mål er å dele informasjon som direkte påvirker Forex og Metals kontoer i løpet av nåværende PFG konkursforhandlinger Informasjonen på dette nettstedet vedrører den farlige statusen til ou r kontoer og bør være opptatt av hver Forex og Metals kontoinnehaver. Vennligst gjennomgå materialene på dette nettstedet i dybden, spesielt oppmerksom på FAQs side. Background. Peregrine Financial Group, Inc. PFG arkivert for kapittel 7 konkurs 10. juli 2012 etter eieren, Russel Wasendorf, Sr innrømmet å bedra seg kundesegmenterte kontoer på om lag 219 millioner. Alle kundekontoer ble frosset og har vært utilgjengelige som følge. Dokumenter er innlevert av PFG-konkursforvalteren ved hjelp av klassifikasjoner og språk som gjør Forex NZ-kontoinnehavere i fare av ubetydelig nullfordeling Vennligst se siden Ressurser for mer informasjon om hvordan våre FX Metals-kontoer er i fare. Mens andre kontoholdere er representert for retten, har PFG Forex og Metals-kontoer ikke vært flere FX Metals kontoinnehavere har beholdt advokater i en gruppehandling for å etablere og vedlikeholde representasjon av Forex og Metals kontoer i retten Klikk til les Adversary Complaint arkivert 10 15 2012 med US Bankruptcy Court av våre advokater. Hvorfor opprettet vi PFG Forex Metals Legal Account. Det er et presserende behov for å samle inn penger for å avdekke de innledende og pågående juridiske avgiftene knyttet til representasjonen av PFG Forex og Metals kontoer Vårt mål er å finne andre Forex og Metals kontoholdere som er villige til å støtte den juridiske representasjonen som trengs for å få våre PFG Forex and Metals kontoer returnert. Vi har åpnet en PFG Forex Metals Legal Account for å fungere som en samleplate som tillater oss å samle frivillige bidrag fra kontoinnehavere og betale for de juridiske og små administrasjonskostnadene knyttet til å forsvare våre PFG Forex Metals-kontoer. Hvis ved slutten av rettssaken forblir en balanse i kontoen, vil det bli gjort en innsats for å få en rettferdig og ærlig tilbakebetaling av bidrag . Det er ikke noe mål eller en hensikt å tjene på eller tegne inntekt fra dette fondet eller LLC. Vi frivilliggjør vår tid og gjør dette bare som et middel til å samle inn bidrag til å avdekke kostnadene ved juridisk representasjon og beskytte Forex og Metals accounts. What er de viktigste argumentene i våre rettssaker. Vi er kunder av PFG som handlet i utenlandsk valuta kontrakter og spotmetall kontrakter gjennom våre kontoer med PFG Vi hevder i tre teller av motstandsklagen vår at PFG ikke holder den rettferdige interessen i midlene i våre kontoer basert på kontoavtalen med PFG eller ved drift av en resulterende tillit eller en konstruktiv tillit, betyr ikke fondene våre eiendom og kan ikke utnyttes av Forvalteren for å tilfredsstille Debitorens forpliktelser Vi hevder i fjerde rekke at kontraktene som handles faller innenfor definisjonen av varekontrakter, at vi er kunder, og at midlene vi deponert hos PFG skal behandles som kundeeiendom i henhold til konkurskodeksen vi er ikke advokater, derfor har vi ansatt advokater for å presentere saken til dommer Carol Doyle for å herske på disse områdene. Vi inviterer fe Low PFG-kontoinnehavere og næringslivspersoner å bidra til vår grøntrodsinnsats for å beskytte våre kontointeresser Vi må forene for å hindre at saken fra å sette diskriminerende rettspraksis mot Forex og Metals-forhandlere. Hvordan kan du dra nytte av våre rettssaker. Det er vår tro på at hvis Dommeren regjerer for våre krav til våre FX Metals-kontoer for valutakontrakter på metallkontrakter, det vil også være til fordel for flertallet av FX Metals kontoinnehavere som er i en lignende situasjon lignende kontonavtaler, kontotyper osv. Vi tror at dommerens s gunstig avgjørelse om en, flere eller alle våre påstander ville innebære en endring i terminologi og re-kategorisering av lignende FX Metals-kontoer. Det kan bidra til å tenke på resultatene av våre rettssaker som å ha en lignende innvirkning som klasseproblemer uten å måtte gå gjennom det juridiske og logistiske marerittet trengte å organisere en. Hvordan kan du hjelpe. Hjelp oss med å finansiere beholderen for å opprettholde juridisk representasjon av vår Fore x og Metals kontoer med et innledende bidrag på 4 på en pro rata basis av kontos saldo Besøk Contribute-siden for instruksjoner Kontakt din innledende megler, informer dem om situasjonen, be dem om å kontakte sine andre PFG Forex og Metals kunder og sette dem i kontakt med oss ​​Ta kontakt med US House Committee for Agriculture, dine amerikanske senatorer og amerikanske representanter, NFA, CFTC og US Senate Agriculture Committee og stemme dine bekymringer og informer dem om at detaljhandelen Forex og Metals forhandlere må beskyttes. Nylig Posts. PFG Best Reviews. May 1, 2011 - Apr 30, 2012.Veldig fornøyd med denne megleren. De sier at det handler om resultater, men tjenesten er også utmerket. På telefon litt arrogant, men faktisk hver megler har jeg vært med var arrogant Resultatene er flotte, og i kombinasjon med deres service og nyheter gitt til meg, kan jeg ikke gjøre en eneste klage. Personlig, jeg anbefaler denne .- Vurdert av Anton, 8. september 2011 Rangering 8 10.20 10 11 PFG Best Reviews. May 1, 2010 - Apr 30, 2011. Jeg har handlet med denne FCM i ca 5 måneder. Har ikke hatt problemer med dem. De dekket basene med meg. On-line systemet er bra, men trenger å bli brukt Ingen problemer med å ta ut penger Handler utføres når de gjøres riktig Personalet er hjelpsomt via telefon Jeg prøver å holde seg unna dagshandelen Min kapitalisering er tilstrekkelig og verktøyene er der på nettet hvis jeg m tenker på å handle, men trenger mer info Jeg tror egentlig ikke det er en FCM der ute som kan være alt for alle. - Vurdert av Andy, 11. januar 2011 Bedømmelse 7 10.2009 10 PFG Best Reviews. May 1, 2009 - 30. april 2010.DON T ANVENDES NOENSINNE DENNE MAKKEREN ALLE historiene er SANT HORRIBLE KUNDESERVICE For ikke å nevne at de har forferdelige sprekker De kan slå opp til 12 pips når markedene blir volatile. Jeg inngikk en handel på feil måte når nyheten ble utgitt og bestillingen min ble stengt når kontoen min slo null Jeg spurte dem hvorfor de dette skjedde, og de sa i rekkefølge for å forhindre at kontoen min var negativ, trodde jeg det var bra da.2 uker senere har jeg en ordre åpen og tar en lang posisjon. Etter å ha tatt det store tapet tidligere spilte jeg med 1 mye størrelse konto jeg hadde tatt tap tidligere og bare hadde nok igjen til å kjøpe en 1 masse med noen få dollar igjen Ordren stengte da jeg bare hadde 30 likviderende verdi igjen, som tilfeldigvis var det høyeste punktet at paret gikk i feil retning før jeg gikk inn i over 100 pip fortjeneste for meg når jeg spurte dem hva i helvete skjedde fordi jeg antok at når det slo null, ble det lukket, at det nå ble stengt når det slo 30. De sa at MT4 alltid er 30. Så spurte jeg meg om hvorfor sist gang dette skjedde at det ikke kom lukket inntil jeg ikke hadde penger igjen Her er svaret. Jeg kjenner meg ikke Vel, her er ordrenummeret fra da det skjedde ordrenummer. Det ville ta meg noen minutter bare for å trekke opp ordren. Etter litt mer spørsmål konsensusen var fra ham som han Jeg ville ikke kaste bort noen få minutter for å finne ut hvorfor jeg hadde mistet over 150 som aldri burde ha skjedd. Ordreformatet for det første store tapet var en 7 masse jeg kan forstå ham, og jeg vil ikke finne ut det minste 1 mye, men det faktum at det var en forskjell på når ordrene mine ble stengt på forskjellige tidspunkter, er latterlig og det faktum at de bare ikke bryr seg sannsynligvis fordi de skjønte at det var en feil, og jeg fikk litt penger tilbake ut av dem. Og det faktum at kundeservice fortalte meg 2 helt forskjellige ting, og jeg får meg til å føle at de rett og slett ranet meg første gang. - Vurdert av axcend, 28. oktober 2009 Vurdering 1 10.Ikke en dårlig megler til det er en dårlig fylling eller en fullstendig skrudd opp utførelse av en mer komplisert rekkefølge 3 problemer i 5 måneder med PFG innrømmer aldri noe galt å gjøre arrogant megler, mer som bouncer holdning. - Vurdert av Tomek, 20. oktober 2009 Bedømmelse 2 10.Jeg liker plattformen veldig mye, men det sprer seg er forferdelig GBPJPY er 9 pips De er veldig dyre å bruke. - Vurdert av Bob, 3. august 2009 Bedømmelse 5 10.Jeg har brukt PFG de siste 12 månedene nå, og jeg har hatt svært lite problemer med dem når jeg ber om pengene mine, er det vanligvis i min nåværende konto innen 2-3 dager maks Det var bare en gang jeg har hatt et problem, og det var over mitt stopp da jeg fikk stoppet 2-3 pips før det slo sitt merke. Bortsett fra den ene hendelsen har alt vært bra, støtten er utmerket hvis du ikke kommer i kontakt med en gang, vil noen gang alltid komme tilbake til deg. Jeg vil personlig anbefale dem - Jeg vet ikke mye om slippagee da jeg handler markedet godt før og etter nyheter. - Vurdert av sjj, 22. juni, 2009 Rating 9 10.2008 09 PFG Best Reviews. May 1, 2008 - Apr 30, 2009.I er i Canada Hvis du er i Canada, må du ikke håndtere disse personene. De er ikke interessert i dine små investeringer og vil bare ta pengene dine og løp uansett. Etter omfattende forskning og handel med mange demo kontoer valgte jeg å håndtere PFG og jeg åpnet reddet en live-konto De var hyggelige nok først, men jeg følte at de danset rundt noen problemer. Jeg bestemte meg for å starte med 500 USD. Da jeg spurte om finansieringsinstruksjoner, sa de at jeg bare kunne overføre midler og informasjonen er på nettside jeg så ut, men instruksjonene var ganske innviklede og syntes ikke å være rett frem. Så jeg kontaktet dem og ba om enklere instruksjoner. Tre forskjellige svar alle pekte meg på samme sett med instruksjoner. Synes at disse er veldig unge mennesker som kan bare kutt og lim inn koblinger og ikke ha noen reell erfaring eller CARE om hva de setter klienten gjennom. Jeg skrev ut finansieringsinstrukser direkte fra deres nettside og tok dem til en kongelig bankkontor, da dette var banken nevnt på nettsiden. Banken fortalte meg at de trengte en ADRESSE for mottakeren som manglet på siden Også fortalte meg å gå til min egen bank for å gjøre dette Så jeg dro hjem og skrev ut adressen til Chicago og gikk tilbake til Min egen bank for å gjøre en direkte overføring Damen der så på info og har 20 års erfaring i jobben sin, fortalte meg at denne ledningen kan hoppe tilbake da info er ufullstendig Jeg fortalte henne å koble inn så mye info som mulig og det burde gå gjennom Vel, gjett hva det hoppet og jeg mistet 57 å sende og få tilbake mine egne penger Furious and frustrated Jeg kontaktet PFG og deres holdning overraskelse overraskelse er at jeg gjorde en feil og banken min gjorde en feil Mekleren ansvarlig av kontoen min ba om å fakse ham alle dokumentene jeg hadde om den mislykkede overføringen, så jeg gjorde det to ganger, men han diskuterte aldri dem med meg, som om de aldri eksisterte. Han tilbød aldri en annen løsning enn TRY AGAIN. I spurte for spesifikke instruksjoner og om jeg kan sende dem en sjekk eller en postanvisning. De sa at ledningen var den eneste måten å finansiere kontoen min, så jeg ba dem om å gi meg et utvalg av en vellykket overføring fra Canada som jeg kan lære av Jeg fikk stillhet og ingenting annet enn s ilence fra them. Checket med to andre store banker og de ba meg begge at instruksjonene var kompliserte, uklare og utilstrekkelige, og de kunne ikke muligens sende penger med disse instruksjonene. Jeg er så glad at mitt tap var begrenset til 57 Jeg er så glad at jeg ikke fikk mer involvert med dette SCAM av et selskap. Kan du forestille deg hvordan det kunne være som om jeg faktisk hadde gjort fortjeneste der og forsøkt å trekke seg tilbake. De er ganske gode i å ignorere hva du sier og ikke adressere dine bekymringer, sier jeg med absolutt selvtillit SCAM SCAM SCAM. Hvis noen ønsker bekreftelse og bevis på dette, send meg en epost. - Vurdert av Hawkman 4. februar 2009 Bedømmelse 1 10. IKKE ET ENKEL MAKER. De er en ikke-clearing FCM som rydder gjennom andre FCMS. Vesentlig bare en stor IB.- Vurdert av Leroy, 6. september 2008 No Rating.2007 08 PFG Forex Reviews. May 1, 2007 - 30. april 2008.Jeg opprettet en ny konto med disse gutta og etter at jeg hadde koblet mine midler til kontoen var det dowhill hele veien fra der på plattformen var oppsett og viste min kontosaldo og innen 15 minutter ble jeg oppstart av systemet jeg ringte og plutselig min balanse var null 0 00 og jeg hadde ikke engang gjort en handel ennå de fortsetter å fortelle meg at de er prøver å få med regnskap for å finne ut hva som skjer, men jeg har fortsatt ikke svar på hvor pengene mine er Hva skjer med dette stedet. - Vurdert av Michael, 23. januar 2008 Bedømmelse 1 10. Kontoavdeling kunne ikke løse min konto problemer Når jeg gikk for å gjøre en uttak det ble enda verre Kartlegging programvare bra, men online feed var nede i toppetider gjør trading umulig Sannsynligvis ikke den verste, men regnskapsavdelingen ikke nyttig å si mildt .- Anmeldt av remym, 16. mai 2007 Rangering 3 10.

No comments:

Post a Comment